Intenzivní intervalový trénink HIIT by BH

24 minut denně, 3 dny v týdnu a 10 týdnů

Firma BH Fitness vyvinula nový, vysoce intenzivní, intervalový domácí trénink - HIIT (Hight Intensity Interval Training).
Díky němu zhubnete, zbavíte se přebytečného tuku, zpevníte a vytvarujete si svaly...to vše za pouhých 24 minut!

Pouze 24 minut denně:

Nový tréninkový systém HIIT je vhodný pro muže i ženy, pro úplné začátečníky i aktivní sportovce. Chcete - li zvýšit svoji aerobní kapacitu, shodit přebytečná kila či navýšit podíl svalové hmoty, pak je Vám k dispozici kompletní cvičební plán, který Vám pomůže v začátcích a k dosažení Vašich stanovených cílů. Najděte si 24 minut denně, pak budete schopni větší síly, rychlosti, rovnováhy a hbitosti. Pro rychlé dosažení vytčených cílů a efektivní začlenění do Vašeho života, doporučujeme 10 týdenní plán, tedy 72 minut cvičení za týden.

Trénink má dvě fáze:

  • Kardio cvičení:

První fází Vašeho nového 24 minutového cvičebního plánu bude kardiovaskulární cvičení s využitím některého z přístrojů označené HIIT například ZDE nebo ZDE. Při tomto aerobním cvičení, které trvá prvních 12 minut, se svalstvo zahřeje a současně připraví pro dalších 12 minut posilování. Počítače těchto přístrojů mají jeden speciální displej navíc, který Vás povede intervalovým tréninkem.

  • Posilování:

Posilovací cvičení jsou založena na sérii cviků využívající Unlimited Toning Machine ZDE a dalších pohybů, které běžně děláme v každodenním životě. Každé cvičení je prováděno po dobu 40 vteřin, poté následuje 20 vteřin pauza. Dle tréninkového plánu je každé cvičení prováděno 2 krát. Po ukončení tréninku je vždy nutné se důkladně protáhnout, z důvodu předejití případným zraněním.

Vyvarujete se své KOMFORTNÍ ZÓNY:

Takzvanou komfortní zónou je nazýván stav, kdy cvičení probíhá ve stále stejné intenzitě, a Vy se tudíž cítíte pohodlně. Bohužel, pokud se v této zóně nacházíte trvale, Váš mozek vyšle signál metabolismu, který bude stále spalovat pouze určitý počet kalorií. Jestliže neopustíte Vaši komfortní zónu a nedonutíte se k zvýšení výkonu, Vaše cvičení nebude efektivní a Vy nikdy nedosáhnete svých cílů - spálených kalorií, zbavení se přebytečného tuku, celkové zlepšení zdravotního stavu atd.

Zrychlete svůj metabolismus:

Vysoce intenzivní intervalový trénink zrychlí Váš metabolismus a vyvolá kýžený EPOC (Excess Post-Exercise Oxygen Consumption) efekt. Zmíněný EPOC efekt je založen na trvajícím spalování kalorií po ukončení cvičení až do chvíle, kdy se Vaše tělo opět vrátí do normální, výchozí hladiny kyslíku. Díky EPOC efektu spalování tuků pokračuje až 48 hodin po ukončení tréninku.

Cvičební program 24 minut:

Cvičební prvky tréninkového programu 24 minut jsou organizovány ve specifickém pořadí i trvání. Střídá se vysoce intenzivní cvičení s aktivním odpočinkem. Volba konkrétního cvičebního plánu vždy závisí na Vaší aktuální fyzické kondici.

Cvičební plány tréninkového programu HIIT 24 minut

  • Začátečníci:

Tento plán je vhodný pro lidi se sedavým zaměstnáním, kteří nesportují nebo se již dlouho aktivnímu sportu nevěnují.

Rozhodli jste se začít starat o svoji fyzickou kondici a dostat se do formy?

Vítejte u 24 minutového tréninkového programu. Začněte s přípravnou úrovní a v závislosti na Vašich výkonech se bude intenzita cvičení přiměřeně zvyšovat. Pokud si myslíte, že by se u Vás mohly vyskytnout jakékoliv zdravotní obtíže, je třeba nechat se před začátkem cvičebního programu vyšetřit Vaším lékařem.

  • Mírně pokročilí:

Vhodné pro ty, kteří se dlouhodobě věnují nízkozátěžové sportovní činnosti nebo pro ty, kteří v minulosti aktivně sporovali. HIIT 24 minutový program Vám garantuje rychlé zlepšení vaší fyzické kondice. Svůj cvičební plán začnete na úrovni začátečník, nicméně samotný postup bude náročnější. V závislosti na zlepšení vaší fyzické kondice se bude týden po týdnu zvyšovat náročnost tréninku.

  • Pokročilí:

Tento plán je vhodný pro aktivní sportovce a trénované lidi s výbornou fyzickou kondicí. Pravidelně sportujete, znáte tudíž výhody vysoce intenzivního intervalového tréninku. Požadovaná úroveň náročnosti cvičebního plánu je mnohem vyšší než u plánů ostatních. HIIT systém se dokáže přizpůsobit i aktivnímu sportovci a přinut ho k velmi intenzivnímu tréninku tak, aby mohl pocítit opravdové zlepšení fyzické kondice na všech úrovních.